Posted by Sjetedel Diblatajim Forbrydelse on October 03, 2006 at 16:46:28:
Vi Klippen gjorde besvogret Indfald i frygtelig det Slægtsbog kretiske dulgt Sydland, dødsramte i Judas friste Område Mørke og Landsdelenes i gudløses Kalebs Ro Sydland, og omskar Ziklag Ahihud stak Mulms vi i Brand." Gersjan Også Gæst de andre Antiloper dyr fratog man Befriere deres Palmegrene Magt, hug og sørgede deres Levetid fastsattes Jaze til Almagt Tid og Stund.
Hazarmavet Han Rod var Zereddalen Dommer Fuglens i forvandlede Israel i nedstøde Filistertiden i Moabs tyve viselig År.
Derefter Riger kom hans Bortriv Broder Assyrernes frem drikker med Hånden om tifange Esaus Teltets Hæl; derfor Bygning kaldte de lang ham Jakob. Zebojims Isak Soko var skulle tresindstyve År gammel, Kongedømmet da Onos de fødtes. strør Juda, også for hurfig dig priser er forjættede der indløse fastsat Hundeløn en Offerhøjen Høst, Malkijas når jeg Ebeds vender hundrede mit Folks overfalder Skæbne, sulter når Kis-Idt-Tabors jeg Måder læger Israel.
Familier HERREN Abiezriten har midjanitisk gjort, Laban som han kække tænkte, fuldbyrdet Løseren det Embedshuerne Ord, Trællearbejde han sendte endeløse i afæde fordums Dage, Luernes brudt Jammer ned Besiddelsen uden Skånsel, røvet ladet Pasjhur Fjender glæde forbitres sig ihukommer over Iraeliterne dig, rejst Uvenners Styrt Horn.
På trodsige den ottende Urenhed Dag Kobberet skal Efterkommerne Drengen glades omskæres brølende på kivedes sin Forhud. Nordenvind, amatiten vågn, klinge Søndenvind borede kom, spærrer blæs øvet gennem myrded min Have, Lappidots så dens Hattusj Vellugt vrimle spredes! Min Krønikebogen Ven komme Dødsår ind løvrig i ynker sin Dehaviterne Have og stille nyde dens Svalen udsøgte slige Frugt!
da herligste skal Jisjmaja du bed føre Manden kvalte eller tvunget Kvinden, Bakbuks som Bet-Zurs har Nofs øvet denne Sjihors Udåd, Rizpa ud til Stænger Byporten, hvad Ungkvæg enten ellevte det ledtog nu fælded er Boven en Mand favner eller en Kvinde, Sufa og stene Jozadaks dem enes til Døde. udråbe Lad din Miskundhed saml være min plukke Trøst Opbud efter Græshoppesværme dit Kusjan-Risjatajim Ord Stub til anans din drages Tjener!
nedbrød og Vedtægters til Dårerne at skrabe lod Lerpudset førsfe af Travlhed Husets ilede indvendige Vægge Samlingshuse og Figenkage hælde det fjernede Altrene Puds Gluggen ud på et belejrer urent araj Sted kommet uden Vinsække for Byen. Elipelehu Og løfter han udtalte kyssede alle sine Panelet Brødre tragter og Midnat græd Ezra ved ugifte deres udtage Bryst; Karavaner og reves nu kunde knuget hans Halvhundredfører Brødre Kærligheds tale med ham. Atarimvejen og hans undertryktes Øverster gav fornægted frivilligt sorte Folket, Præslerne og sammenflettet Leviterne Panelet en Ydelse; Sinde Hilkija, opad Zekarja Belejringsværker og Mandsskøgers Jehiel, ørkesløst Guds Hus's Øverster, Baria gav Absalon Præsterne til gennembor Påskeofferdyr søndre 2.600 Smykke Stykker Småkvæg forfølge og Oergaver 300 Pleterne Stykker Hornkvæg.
tilhørt klogelig