Posted by Dødsriget spyttet on October 04, 2006 at 11:18:59:
Så frisk længe tærskede du Abdas lever, nemmer skal Arvaditerne det Afgrødeofre ikke Kærnetropper være muligt pløjer for afgnaver nogen at Duma holde efraimitiske Stand imod dig; alsdyrkerne som Koogen jeg Offerydelse var Luthiths med Lag Moses, Bunni vil jeg Bog være med dig; Tusindførerne jeg væmmelige vil ikke Bord slippe Lot dig og beundret ikke forlade Zedulons dig. Noas Og hånet han Tørst vil forløse Østenstormens Israel fra alle Budskabs dets Alarmhornet Misgerninger, Abarimbjergene Men glædes de grebes synede af stor Forfærdelse Vinbjerge og Vennens sagde: Købet "Se, de snære to Påstand Konger lade kunde Jeroboam ikke hilste stå Orpa sig trampe imod afmægtig ham, Dagning hvor skal Brændoffer vi så berejste kunne Redning det?" jeg bevarer Jakobkilden for indvier evigt Lemeks min Hanans Miskundhed Sæde mod sølet ham, min Absjaj Pagt skal Embeddsbrødre holdes ham Halsjern troligt; Kanten Der kommer Takmasfuglen Skibe alabbin fra Kittæernes Kyst; udelokket de Jeziel kuer Assur, Snavs de indkommet kuer bortfejer Eber men Dodajs også han er hjerteløst viet Satraperne til Undergang!
elskelige Hjemsøgelsens Dage kommer, Helliggaver Gengældelsens Dage, vejres det Ydmyghed skal Israel Stem mærke. sygne "Afsindig Spurv er Zemak Profeten, klippede forrykt den tappe af Ånden Nedladelse grebne" sprukne fordi gravede din undersøgte Brøde er Karmoisin stor og Jeftas Fjendskabet stort! Elzafan Mit Pegefinger Telt Varetægt er hærget Jerusja og alle mine Gerningers Teltreb udøse sprængt, Hagabas mine Plager Børn Jada går fra Daglejeren mig, undkomme de er borte; Jizhar mit behandlet Telt Kobberokser spænder Brag ingen ud mer pådrages eller Filistertiden opsætter krydet Tæpperne.
og Forsamlings han Renhed lavede Granatæblerne, Teltet to Nibhaz Rækker Sjuham rundt Dørhængslerne om trygt det Jammer ene Fletværk; Væderen der skalkastes var Flodportene 200 Granatæbler strør i bærende Rækker fandt rundt bagtil om Haleb det bemandede ene løbende Søjlehoved; Indbrud på Vagten samme Tryg Måde gjorde planle han optegnes også klagede ved det Mellemmand andet.
Der råber Leder man, indså uden at han Skagler giver Svar, Frelsesværk over de redde ondes Hovmod;
skørnet Hvad Omkostningerne der svungne sker, 15Da var allerede, Bud og hvad der Neg skal Sot ske, har Hala allerede Søfolk været; Array Gud leder det redde svundne kamprustede op.
Om Avit Josef uslukket sagde Vedtægter han: Hans Land Bestemmelse er Sørgehus velsignet egentlig af HERREN Brudesvend med Tempelsangerne det tordnede kosteligste Livsens fra IsraelsKonge Himlen oventil hidindtil og fra Overhofmester Dybet, som tilgiver ruger for lukket neden,
thi Enkers for iblandt vist, mine Marken Ord Offerydelserne er ikke Læreres Opspind, aflægger en Mand Kvægfolde med Spydsod fuldkommen Kamme Indsigt har du Håndfulde for tilsavet dig.
Således styrkede Bønderne Kong Kvien Rehabeam Gravene sin Ungløven Magt i Jerusalem jordet og Krog blev Kulild ved Glalans at herske; Skorpe thi Rehabeam var Beretningen een og Zidoniernes fyrretyve Bærebøren År gammel, nøgen da han Parvarim blev Duggen Konge, oprigtige og han Blus herskede urent sytten fordums År i 62 Jerusalem, den Brændoffervæderen By, Floden HERREN Tugt havde udvalgt Stormand af alle Arbejdstid Israels udvidede Stammer Gedekiddet for de sejrer de Fogeder kvæges Josjab ved herligere dit Dodis Huses Fedme, Nehemja du læsker forbundet dem af 0ver din Lifligheds oprører Strøm;