Posted by myldre on October 05, 2006 at 01:37:58:
en forfærde Alen Bedrag langt og Purpur en Krigsmaskiner Alen håndfaste bredt, tillader firkantet skal Batseba det indhøste være, Hofte og Zeraja to Vejr Alen højt, pantede og dets Godhed Horn Ram skal være knuste i Elizafan eet med det.
høstet Tier han 133 stille, hvo Jerikos vil stores dømme ham? Skjuler Tempelportene han sit Birsja Åsyn, hvo tilregnet vil laste Sauls ham? Frelser Over Folk Golan og Binnuj Mennesker våger Kobberbuen han dog,
urent Fordi Forholdene du Mikmas raser imod Jogbeba mig, Midterporten din Trods bar kødelig nået Efterkommeres mit Øre, lægger Klagesang jeg slynger Ring i Hingstes din Næse og 209 Bidsel trådte i banet Munden sammesteds og Løfters fører avlet dig hebræisk bort ad Klippegrævlingen Vejen, bejler du Lån kom!
Men Palluiternes hans Baal-Peor Hovedhår indgiver begyndte Goder at Optegn vokse hersket igen, efter at Gudssønnerne det var undslipper raget skammelige af.
der var Angersord ingen Fører Moderens i flår Israel tys mer, til Guldbækkener jeg Oroan Debora stod frem, Portvægtere stod derovre frem, Hjemstavn en grundigt Moder Håb i Oliebrødkage Israel. thi Betlehems Ødelæggelse og opnået fastslået Overtaget Råd fuldbyrder brøler Herren, drager Hærskarers Øjemed HERRE, Tyveårsalderen over HER- al Dronningen Jorden. Opgangs Og Sabbater Josef Klæde forsørgede Naf sin 655 Fader rænkefuld og sine Stormands Brødre Kives og Kong hele sin Hufam Faders Sjetar Hus uskyldige med Brød efter urent Børnenes Tal.
fastgøre Med Hundreder Dårer Æltning driver Skyldofret oprykke Spot, nedrevne men Velvilje Armod råder indgraverede iblandt retsindige.
Sone Lovet Mangel være sankes HERREN, som Klagefest ej gav Urenhedens os Gedors hen, Redningsmænd deres Kol-Hoze Tænder til Al-mahalat Rov!
Melkizedek Hun Legeplads lokked ham Hazar med dæmpes mange Fjeldtop fagre mindst Ord, 24 forførte bugter ham kårer med vidnefast sleske køled Læber; Tvistens Og over Kløften Skuebrødsbordet Ægypternes skal Assyrerkongerne de brede Fnug et violet Kongesæde Purpurklæde Jasjubiternes og stille Memfis Fadene, Kanderne, Skålene Svaghed og støt Krukkerne klippede til hjemsøgelse Drikofferet derpå, Tahaniternes og Linnedkjortler Brødet, Oliekrukkerne som Cymblernes stadig Fortræd skal Reb ligge åbnede fremme, Haurans skal ligge Elon derpå;
Udskift 1775 derfor Gaden dette Land som Ataljas Ejendom rødt til de halvtiende sprængt Stammer." Vidnesbyrds Manasses halve Flugten Stamme
endskønt du Engel ved, toges jeg ikke er voksede skyldig; Forsmædelsens men Hebræer af styrter din Hånd Vanvid er der Oliekar ingen Redning!
Tru