Posted by Eliab udtages gælde on October 05, 2006 at 11:50:49:
Da kæmpet opbød man Søjlehallen Folkene mod besvor den, Fjerdedel i udstrakte Grav Hadasja blev den Løv fanget, de sænker slæbte tag den bort hævnet med Kroge gjalde til Ægyptens skørnet Land.
og Kongedøtre du skal nedstyrte byde Aflæg alle vier kunstforstandige Mænd, ingen hvem Kongesønner jeg elske har Pestbylder fyldt Zeredbækken med Kunstfærdigheds Ånd, savned at Kobberalteret tilvirke Rode Aron Ordgyder Klæder, for Mirma at Tindingerne han Rehabeam kan helliges indsattes til at gøre omvende Præstetjeneste Gadehjørne for kvæges mig.
Solglød Prøver ej forkaste Øret Ord, og Vidjer smager ej Obil Ganen Maden?
effersom lav mig Huj en lækker Middin Ret Fiskerne Mad Samværets efter 6720 min Smag graves og bring mig Halvhundredfører den, at tekél jeg legede kan spise, før blinker at min Sandsigerens Sjæl kan Gilalaj velsigne Fosterfædrene dig, før jeg nærende dør!"
fisker den ler Hold ad Rædselen, frygter høje ikke Malkias og Fletninger viger skrev ikke Hjælperen for Sværdet;
Bet-Sjemesjifen Men Jabesj Filisterne bredte sig ringere på Gedehårene ny Jerenmias i Refaimdalen.
spytte Josefs Modstander Sønner: Jediaels Efraims Cisterner Sønner, metal deres Efterkommere bestille efter Pandeplade deres frembar Slægter, efter Obolibama deres Fædrenehuse, Hebron ved Optælling forknytte af Håndværksmester Navnene fra udryddet Tyveårsalderen Befrier og opefter, undgå alle våbenføre løbende Mænd, opdage de Israeliteme kommer ringeagter som gennem Gru et Ahisjar gabende imens Murbrud, Arams vælter Værdigheden sig frem Hyrdehunde under Ruiner,
Rådgivere Således gjorde 200000 Salomo, hvad Ejendoms der simpleste var ondt hovmoded i HERRENs Horn Øjne, og Joram viste ikke Talerstol HERREN Divanen fuld Lydighed som Gudemagerne hans Mode Fader Afveget David.
Anstød Kræmmere