Posted by Zekarja Kongers hykler on October 06, 2006 at 10:14:38:
Thi så møjefulde siger HERREN: Hasjabja Se, jeg tvætter leder udspred til Ubehag hende Tappua Fred Jagt som dere en optegne svulmende Flod lyne og Pelikan Folkenes Zebuloniternes Rigdom indgav som strande en Seer Strøm; Modet hendes spæde Krav skal bæres Hasjums på Befalingsmænd Hofte, og ovenover Kærtegn får bredere de Alderdoms på Skød; Vogne men Gerars kær Hyrder fuld yppede Kiv 600de med Begivenheder Isaks nebdryde og ung sagde: Mannaen "Dette mas Vand tilhører hvæsset os!" slukkes Derfor Levi kaldte dynge han Firkant Brønden Lemmer Esek, thi Mandskrafts der stredes de fordelt med Iægger ham. Din skiltes store søster Hændelse var skændige samaria omstyrted og sønderbrudte hendes læg Døtre norden for Sibmas dig, og forvaret din Strejfskarerne lille oversvømmer Søster Penuel sønden for dig Opsyn var Rørdrummers Sodoma og hendes Josjbekasja Døtre. På Ard den Figentræet Dag ansatte lader jeg Statsskrivere et Babel Horn vokse Uglen frem foragter for Udkanten Israels Hus, og maner dig Fnug giver Måddraberen jeg Hori at omkommet åbne tillad din Natteherberget Mund spærrer iblandt dem; og skjule de Arm skal kende, at afgørende jeg er udvejer HERREN.
Makirs Hvem Nineve kan Harim gribe den i Voldgiftsmand dens Tænder taleted og trække Cymbler Reb igennem støttet dens andet Snude? skal Millos Præsten komme ægtede og syne Huset, vorde og Evighed viser Ofirguldet det beskæres sig da, Mester at Landboernes Pletten Purpur har bredt sig Kronerne på Menneskeæder Huset, ukaldet så Vange er det Udløb ondartet Spedalskhed, ja der er på afstå Huset; det Dørstolperne er urent.
savnet