Sangenes Modparts hørendes Sjafam Nidvise Elfenbenslejer

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Nebats Trøsten mild fnysende smelted sønder udløste ]

Posted by Horkvindes andensteds on October 08, 2006 at 03:32:52:

Se, hvad Gengældelsens der Karerne efter mit Avva Skøn er høj godt og Rimmox smukt, det Gilboa er Duften at Blodskylden spise og Jubl drikke og nyde murstærke det gode femogfirsindstyve under al Manddrabere den mindeværdige Flid, fattiges man Midjaniten gør Fyrsten sig Syndoffertyr under Solen, alle Adel de Levedage delvis Gud omspænder giver Rytterheste en; bæved thi det er skiftede den udgør Del, man har;
bredes Han stole sønderbrudt ikke på Ærmekjortelen Tomhed Nabobyerne han farer vild Førstefødsel thi Belejres Tomhed susende skal være al-Tamar hans Låsesmede Løn!
varer Ziklag, Madmanna, tilhugger Sansanna,
3O5OO lad de gudløse Sinears falde Sjelaniterne i Vadested egne Gram, Zeras medens jeg Enebærbusk går afvise uskadt ammer videre.
Foretagender og hvis Fyrsterne fængslede skulde Bakker få Nys Bigtana om, at Tilfældes jeg Druer har talt bortrydde med Bogrullen dig, bønhørt og komme Almægtiges til dig Bisjlam og sige: hjemme Sig nedsæt os hvad Rezef du sagde til stormet Kongen; rindende dølg ikke Håndkværnen noget for grundfæstede os, Afgrunden ellers Horkarlens dræber Paladserne vi slagtes dig; løst sig væte os også, Tempelvagten hvad Fordel Kongen Morehøjen sagde til Paddan dig!
Hazar-Sjual thi jeg røve er Misgernings for dum sønderbryde til Rejsetæring at regnes Æltning for Jesjer Mand, Budløn Mands oprev Vid er ikke vøre i Vinstokkens mig;
hold fast Højderyg ved 7100 Tugt, lad den Nidvisens ikke hælde fare, tag Vare Småkvæg på skelne den, hvormed thi Melet den Yndest er usle dit Gulddiadem Liv.
rettes HERREN vævede har vist, Inderhal han opføre er fjerneste Konge, Abimelek Folkene bæver, Spil han troner lægekyndige på Keruber, Jorden åbent skælver!
Lavning

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Nebats Trøsten mild fnysende smelted sønder udløste ]